Drakentocht

Junior   Topics 0
Er zijn zo veel nieuwe woorden te ontdekken op drakentocht: paard, prinses, draak, ridder, toren. Ben jij klaar voor een heldhaftig avontuur? Met Drakentocht brengen Jacques & Lise hun werk voor het eerst naar de peuterkamer. Aan een zijde ontvouwt de leporello nieuwe woordjes binnen het thema, aan de andere zijde komen de woorden tot leven in een prachtige illustratie die tal van doelen kan dienen. Een zoekplaat, een gefantaseerd verhaal of gewoon een wonderlijk beeld om de kinderkamer mee op te leuken. Voor kleine lezertjes van 1,5 à 2 jaar die al een beetje woordbegrip hebben en nieuwsgierig uitkijken naar het volgende luik. Een uitgelezen reeks om samen op ontdekking te gaan.

Het bekroonde duo Jacques & Lise, Jacques Maes & Lise Braekers, zijn allebei graphic designer. Ze zijn gek op vintage spulletjes én op elkaar. De vondsten op rommelmarkten en citytrips die ze maken, vormen de basis voor hun ontwerpen die tot verwondering aanzetten.

Kind & Jeugd
Peuterboeken