Dromen, durven, doen
  Luister een fragment

Dromen, durven, doen

Gelezen 126 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 77 Favoriet 6 Recensies 2
Non-fictie Artikelen 1 Lijsten 8   Topics 0

Je dromen omzetten in actie is moeilijk, maar met dit boek gaat het je tóch lukken

• Waarom houden we de meeste veranderingen niet vol?
  • Wat bepaalt 95% van je gedrag (zonder dat je het merkt)?
  • Hoe ontwikkel je met succes nieuwe, effectieve gewoontes?
  • Wat is er nodig om de stap van dromen, naar durven en – uiteindelijk- doen te zetten?

Deze bestseller bevat een test en het werkboek 'Dromen, durven, doen' waardoor je direct aan de slag kunt gaan. Het wordt nu nóg makkelijker om al je dromen te verwezenlijken!

Dr. Ben Tiggelaar (1969) is schrijver, spreker en gedragswetenschapper. Vanaf 2000 veroverde Ben met vijf verschillende boeken de nummer één-positie in de Nederlandse management-toptien. Van dit boek zijn alleen in Nederland al ruim 350.000 exemplaren verkocht. Daarnaast schrijft Ben columns voor NRC Handelsblad.

Onderwijs & Wetenschap , Gezondheid & Psychologie
19 oktober 2010
06 mei 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Anne-Claire Verham Hebban Recensent

Goede hulp bij zelfmanagement, maar niet bij alle dromen

door: Anne-Claire Verham

Onder zelfhulpboeken telt Dromen, durven, doen van Ben Tiggelaar als een klassieker. In 2005 kwam het uit en werd al snel een succes. Nu zijn er meer dan 350.000 exemplaren verkocht en is het boek in meerdere talen vertaald. Dat weerhield de auteur er niet van om in 2010 een herziene versie te...

Reacties op: Dromen, durven, doen