Droomtuin

Gelezen 15 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 1 Favoriet 4 Recensies 0
Junior Artikelen 1   Topics 0
Joop is een geluksvogel: ze heeft twee superleuke vaders, twee lieve moeders en een heel stoere oma met de mooiste tuin van het dorp. In die tuin heeft Joop een eigen huisje gebouwd samen met haar vriendinnen Mees en Juul en haar beste vriend Dennis. Als ze ook nog eens de hoofdrol in de schoolmusical krijgt, kan haar leven niet meer stuk.

Maar dan wordt ze ziek. Niet een beetje, maar heel erg. Ze wordt met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Wanneer ze bijkomt, kan ze amper praten en kan ze zich de normaalste woorden niet meer herinneren. De dokters zeggen dat het nog een hele tijd kan duren voor Joop weer helemaal genezen is, dat ze heel veel moet rusten en dus niet mee kan doen met de musical. Joop voelt zich vreselijk en heeft nergens zin meer in. Maar op een dag wordt een heel knappe jongen met ernstige verwondingen haar kamer binnengereden, en Joops leven verandert voorgoed
Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar