Dubbel verliefd

Amelie:We waren op zeilvakantie in Friesland. Er was daar een heel leuke jongen, Guido, waar ik direct verliefd op werd. Maar Guido vond een ander meisje ookerg leuk, dat merkte ik wel. Ik deed erg mijn best om bij hem in het gevlei tekomen. En het lukte! Na drie dagen had ik verkering. Toen kwam plotseling de neef van Guido op bezoek. En die was nog leuker' Guido:We waren op zeilvakantie in Friesland. Er waren daar twee leuke meisjes: Amelie en Carmen. Ik vond dat ik niet met twee meisjes tegelijk verkering kon krijgen. Misschien was ik iets meer verliefd op Amelie, of deed ze meer haar best. In ieder geval stond ik 's avonds met haar te zoenen. De volgende dag zaten we verliefd samen in de boot. Maar toen kwam mijn neef logeren...

Recensies (1)

Is Dubbel verliefd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dubbel verliefd