Poes leert ook

Zonnetjes zijn leesboeken voor kinderen die al kunnen lezen als ze in groep 3 starten. Dit zijn kinderen die, als ze binnenkomen in groep 3, alle letters al kennen en alle mkm-woorden correct en vlot kunnen lezen. Het niveau van deze boeken is daarom hoger dan gemiddeld. Omdat zonnetjes nauw aansluiten bij de belevingswereld van de lezen, biezen ze veel uitdagingen en herkenning op het juiste leesniveau. Dat stimuleert de leesontwikkeling en het plezier in lezen. Ik ga naar school. Het is heel eng. Van mam krijg ik wat. Het zit in een doos. Ze is heel leuk. Maar leert ze wel wat?

Is Poes leert ook het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Poes leert ook