Dwaalspoor

Rank 1098 Gelezen 205 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 201 Favoriet 6 Recensies 6
Thrillers & Spanning Spots 5 Top25's 1   Topics 0

Alleenstaande moeder Sofie Lund is klaar voor een nieuwe start als ze in het huis trekt dat haar grootvader haar naliet. In de kelder vindt ze een kluis die aan de vloer vastgeschroefd zit. De inhoud ervan lijkt de geruchten dat haar grootvader een smokkelaar was te bevestigen. Maar in de kluis bevindt zich ook iets duisters: een pistool.

Sofies vriendin, Line Wisting, overtuigt haar ervan dat ze het pistool moet afgeven bij de politie.

De vondst van het pistool geeft een nieuwe aanwijzing in een lopend moordonderzoek dat geleid wordt door William Wisting. Maar ook zaait het twijfel over een andere zaak. Wisting besluit zijn onderbuikgevoel te volgen en beide zaken nader te bekijken.

Literaire thriller
William Wisting (10)
K. Snoeijing
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
09 juli 2019
09 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Guy Doms Hebban Recensent

Automatische piloot ingeschakeld?

door: Guy Doms

Sofie Lund en haar vriendin Line hebben het niet gemakkelijk. Line is de dochter van politie-inspecteur William Wisting. Ze is zwanger en aan het verhuizen. Sofie is toe aan een nieuwe start als alleenstaande moeder; hierbij wordt ze ietwat geholpen door het erven van het huis van haar overleden...

Reacties op: Dwaalspoor