Ed. jun 2014 - jan 2015

Jessica verschijnt voor een pitch in het atelier van een kunstenaar, maar deze verloopt niet helemaal naar wens. Er ontstaat irritatie en een psychologisch spelletje ontvouwt zich, waarbij Jessica en de klant elkaar verbaal proberen te overtroeven. Wat er precies gebeurt is aan de lezer om te beoordelen. Zal het alsnog komen tot een vruchtbare samenwerking tussen Jessica en de klant?

Daarnaast is het humoristische verhaal â De Kamerplantâ van Ferdi Bechtold de eerste editie van de Dames in Nood halfjaar-madiwodo, een halfjaarlijkse agenda, voor de periode juni 2014 â januari 2015. Een literair kort verhaal gecombineerd met een handzame agenda, voor de fervente multi-taskers onder ons, die tenslotte te drukbezet zijn om zomaar een boekje te lezen. Het boek bevat daarnaast 29 afbeeldingen en enkele (handige) tips.

Je bespaart op deze manier niet alleen geld, maar ook zeker een dag tijd per week!

Ferdi Bechtold (1968) debuteerde in 2013 met de novelle â Een zeeheld aan lager walâ . Eerder was hij onder andere actief als bedrijfsjournalist, redacteur en medewerker public relations en voorlichting.

Is Ed. jun 2014 - jan 2015 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ed. jun 2014 - jan 2015