Een inleiding psychologie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Een echt standaardwerk dat ook de meest recente ontwikkelingen bevat, is in het Nederlands geschreven en leest bovendien nog aangenaam. De vertaling door Marc Brysbaert (Universiteit Gent) van het uitstekende Amerikaanse handboek 'Psychology' van de auteurs Roediger-Capaldi-Paris-Polivy-Herman is op korte tijd uitgegroeid tot een standaardwerk voor iedereen die zich aan psychologie interesseert in Vlaanderen en Nederland. Even stijlvol en handzaam uitgegeven als de originele Amerikaanse versie. Een boek om te gebruiken maar ook om te hebben als naslagwerk. Algemene introductie met oog op de diverse psychologische stromingen. Aandacht voor alle belangrijke ontwikkelingen en aangepast aan recent onderzoek. Balans tussen fundamenteel en toegepast onderzoek. Geïllustreerd met foto's, cases en tabellen. Inhoudelijk aangepast aan een Nederlandstalig publiek. Voor onderwijs: aanvullend docenten- en studiemateriaal beschikbaar (test-bank, studiegids, enz.). Volledig in kleur, kwarto-formaat en hard-cover.
9789038201467

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker