Een voor een

Rechercheur Robert Hunter krijgt een anoniem telefoontje waarin hem wordt gevraagd naar een specifieke website te gaan. Als hij inlogt, komt hij terecht in een gruwelijke show die alleen voor zíjn ogen bedoeld is. De beller wil echter niet dat Hunter alleen maar toekijkt. Hij wil dat Hunter meedoet, en weigeren is geen optie: ‘Ik heb uw hulp nodig, rechercheur. Vuur of water? Speel met mij mee.’

Nog voordat Hunter en zijn partner Garcia hun onderzoek naar deze verknipte geest kunnen starten, krijgt hij een nieuw telefoontje. Een nieuwe website. Een nieuw slachtoffer. Maar deze keer heeft de moordenaar zijn spel geüpgraded naar een uiterst moorddadige live-realityshow, waar iedereen over de afloop kan meebeslissen…

Recensies (34)

Meer recensies

Is Een voor een het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een voor een