Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Een voor een

Rechercheur Robert Hunter krijgt een anoniem telefoontje waarin hem wordt gevraagd naar een specifieke website te gaan. Als hij inlogt, komt hij terecht in een gruwelijke show die alleen voor zíjn ogen bedoeld is. De beller wil echter niet dat Hunter alleen maar toekijkt. Hij wil dat Hunter meedoet, en weigeren is geen optie: ‘Ik heb uw hulp nodig, rechercheur. Vuur of water? Speel met mij mee.’

Nog voordat Hunter en zijn partner Garcia hun onderzoek naar deze verknipte geest kunnen starten, krijgt hij een nieuw telefoontje. Een nieuwe website. Een nieuw slachtoffer. Maar deze keer heeft de moordenaar zijn spel geüpgraded naar een uiterst moorddadige live-realityshow, waar iedereen over de afloop kan meebeslissen…

Toon details

Is Een voor een het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Een voor een

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.