Een voor een

Een voor een

Rank 6286 Gelezen 275 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 495 Favoriet 7 Recensies 33
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 6 Spots 2   Topics 0   Leesclub
In het exclusieve alpineskigebied Saint-Antoine komen aandeelhouders en directeuren van Snoop, een ultra-populaire app voor muziek, samen om de deal van hun leven te sluiten. Zal de samenhorigheid overeind kunnen blijven als er zoveel geld op tafel ligt? Zullen ze allemaal miljonair worden of zullen sommigen in de kou blijven staan?

De deadline nadert en de spanningen lopen hoog op… Maar dan snijdt een lawine het chalet af van alle hulp en verdwijnt een bestuurslid in de sneeuw. Alles lijkt erop dat ze gevangen zitten met een moordenaar, die het uiterste doet om zo te krijgen wat hij wil. Wie is tot deze moord overgegaan en hoelang duurt het voordat de moordenaar opnieuw toeslaat?

Thriller
Luitingh Sijthoff
10 november 2020
11 november 2020

Laura Hebban Recensent

Originele whodunit

door: Laura 1 like ebook

Ruth Ware is internationaal bestsellerauteur en haar psychologische thrillers worden in meer dan 40 talen uitgegeven. Ze debuteerde in 2016 met In een donker, donker bos, dat wordt verfilmd door Reese Witherspoon. Daarna volgden De vrouw in suite 10, Het leugenspel, De dood van mevrouw Westaway en ...

Reacties op: Een voor een