Een vosje zijn is toch fijn!

Junior   Topics 0
Samen met zijn zusje en zijn vrienden uit het bos leert Movi vos de wereld kennen. Leren, spelen en zingen wisselen elkaar af. In elk verhaal groeit Movi een beetje en wordt hij weer wat slimmer.
Leren omgaan en samenleven met alle dieren uit het bos vormt de rode draad doorheen deze verhalenbundel. Gevoelens waarmee kleuters te maken krijgen, worden belicht. Het gevoel van gelijkwaardigheid ondanks verschillen staat heel vaak op de voorgrond.
De avonturen die de dierenkinderen beleven sluiten naadloos aan bij de interessesfeer van de kleuters en zijn gebaseerd op de thema's die in de eerste kleuterklas aan bod komen.
"Een vosje zijn is toch fijn!" bestaat uit 50 verhalen waarin telkens wordt verder gebouwd op reeds aangebrachte figuren en ideeën maar de verhalen kunnen evenzeer afzonderlijk voorgelezen worden. Het boek kan zowel thuis als in de klas gebruikt worden.

Kind & Jeugd
Verhalen en sprookjes
Brave New Books
22 juli 2020
22 juli 2020

Reacties op: Een vosje zijn is toch fijn!