Fergus, de mooiste Border Collie

Fergus, de mooiste Border Collie

Junior   Topics 0
Gilberte Vandrise heeft dit boek speciaal voor Charlotte, haar kleindochtertje, geschreven. Fergus, de lieve familiehond, is gestorven en daar heeft Charlotte het moeilijk mee. Oma Gilly beschrijft een aantal fragmenten uit zijn leven zodat Charlotte kan genieten van die prettige momenten. Fergus was een avonturier, een lieve bedelaar, een gehoorzame maar toch best koppige kerel die bijzonder innemend en charmant kon zijn. Toen hij dertien jaar oud was, werd hij ziek en het leven was voor hem niet meer genietbaar. Oma Gilly vertelt over de dood van Fergus die hem rust bracht na een heerlijk, gevuld leven dat hem naar het einde toe onmogelijk werd gemaakt door zijn ziekte. De liefde voor de Border Collie spreekt uit elke bladzijde en de vele foto's maken het boek tot een bijzonder sprekend geheel. Elk kind dat de liefde voor een huisdier in zich draagt, kan van dit boek genieten.
Kind & Jeugd
Verhalen en sprookjes