Een wereld vol wonderen

In deze bundel word je meegenomen naar persoonlijke gebeurtenissen, intens geluk en diepzinnige gedachten.
We bevinden ons momenteel in een periode waarbij we wat meer optimisme kunnen gebruiken. Het is tijd om verbinding te maken, niet alleen met jezelf, maar ook met anderen. Er is nog zoveel moois om te ontdekken. Deze wereld is groter en mooier dan je denkt of tot nu toe hebt ervaren en zit bovendien vol wonderen.
Ga mee op een inspirerende reis met deze ongecensureerde columns die eerlijk en open, recht vanuit het hart geschreven zijn.

Mary van Duuren is in 1963 te Breda geboren. Als moeder binnen een adoptiegezin wordt ze regelmatig geïnspireerd voor het schrijven van sensitieve en kwetsbare columns.
Daarnaast is zij auteur van drie fictieve romans. Haar zesde boek is weer autobiografisch en bevat net zoals haar andere uitgaves vele mooie, positieve boodschappen.

Is Een wereld vol wonderen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een wereld vol wonderen