Een zomer in Parijs

Een zomer in Parijs

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Heerlijke feelgood om bij weg te dromen.
Een zomer barstensvol vriendschap, liefde… en hoop!
Parijs… bestaat er een romantischer plek om je trouwdag te vieren? Een reisje naar de lichtstad lijkt Grace het ideale cadeau om David mee te verrassen, de man met wie ze al vijfentwintig jaar gelukkig getrouwd is.
Wacht even: met wie ze gelukkig getrouwd wás. David heeft namelijk ook een verrassing voor háár: hij wil scheiden. Nog niet helemaal bekomen van de schok, besluit ze dan in hemelsnaam maar alleen te gaan. Maar in je eentje in een bruidssuite ga je je niet direct beter voelen, ontdekt ze algauw. Op zoek naar een ander onderkomen botst ze op tegen een Engels meisje, Audrey, dat dringend op zoek is naar een baantje. En dat terwijl ze geen woord Frans spreekt.
Op het eerste gezicht hadden de impulsieve Audrey en de altijd even beheerste Grace niet méér van elkaar kunnen verschillen. Toch ontwikkelt zich een hechte vriendschap, waarin ze elkaar helpen om zichzelf te vinden - of, in het geval van Grace, terug te vinden. En ontdekken ze uiteindelijk allebei waarom Parijs al eeuwenlang de stad der liefde wordt genoemd!\

Harpercollins
22 maart 2022