Eens gejaagd

Rank 3754 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Riley is gewend om de jager te zijn, maar voor het eerst wordt er op haar–en haar familie–gejaagd. Terwijl de moordenaar haar stalkt, begint hij ook aan een nieuwe golf van moorden, en Riley moet hem stoppen voor het te laat is–voor de andere slachtoffers, en voor haarzelf. Maar dit is geen gewone moordenaar. Hij is te slim, hun kat-en-muis spel is te verdraaid, en op een of andere manier blijft hij haar altijd een stap voor. Wanhopig om hem te stoppen, realiseert Riley zich dat er maar een manier is: ze moet terug in het verleden graven, in de gestoorde geest van de moordenaar, zijn oude zaken, en opnieuw leren wat hem aandrijft. De enige manier om hem te stoppen, beseft ze, is om de duisternis die ze dacht achter zich gelaten te hebben, opnieuw te confronteren. Een hartverscheurend spannende, duistere psychologische thriller. EENS GEJAAGD is boek #5 in een meeslepende nieuwe serie–met een geliefd nieuw personage–dat je tot laat in de nacht zal laten doorlezen.

Riley Paige (5)
Blake Pierce