Reden om bang te zijn

Wanneer een lichaam ontdekt wordt onder het ijs van de bevroren Charles River, rekent de politie van Boston wederom op hun meest briljante en controversiële rechercheur, Avery Black, om de zaak op te lossen. Avery ontdekt echter al snel dat dit geen op zichzelf staand geval is, maar dat een seriemoordenaar de straten van Boston onveilig maakt.

Er worden nog meer lichamen gevonden, en ze hebben één ding gemeen: ze zitten allemaal vast in ijs. Is dit toeval of is dit het werk van een gestoorde seriemoordenaar?

De pers zit hen op de hielen en Avery's leidinggevenden zetten haar onder druk. Deze zaak lijkt op het eerste gezicht zelfs voor een briljante rechercheur als Avery Black onverklaarbaar. Terwijl ze deze psychotische en ongrijpbare seriemoordenaar op de hielen zit, krijgt Avery het ook op persoonlijk vlak opnieuw hard te verduren.

Wat ze aantreft is zelfs voor haar schokkend; het doet haar beseffen dat niets is wat het lijkt en dat duistere kanten soms akelig dicht bij ons komen.

Wederom een zinderende psychologische thriller van formaat. Reden om bang te zijn is het vierde boek in de Avery Black-serie die je gegarandeerd slapeloze nachten zal bezorgen.

Is Reden om bang te zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Reden om bang te zijn