Eeuwige voetbalhonger

Hans Lamens – klemtoon op tweede lettergreep: Hans Laméns – droeg het shirt van SV ’35, SVV Scheveningen, Ornas, VIOS, SVPTT, ’s-Gravenzandse SV en DUNO. Maar ook van ontelbaar veel teams in het bedrijfs- en cafévoetbal. En niet te vergeten het destijds vermaarde Haagse zaalvoetbal waar ‘Die Lange’ of ‘Die Kale' met zijn scoringsdrift menige tegenstander nachtmerries bezorgde. Overal behaalde Hans Lamens successen. Dat deed hij ook als trainer/coach van DUNO, SVPTT, PEC Den Haag, Te Werve, LENS, Maasdijk, PGS/VOGEL, Erasmus en FV Snoekie. Anno 2020 is hij nog steeds actief bij DUNO. En hij wordt op 3 oktober zeventig jaar… Zijn geheim: altijd zorgen voor de balans tussen prestatie en plezier. Duizenden voetballers en voetballiefhebbers, in en rondom Den Haag, die hem kennen, zullen dit volmondig beamen. Wie hem nog niet kent, sluit zich daar na het lezen van deze voetbalavontuurlijke biografie meteen bij aan.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportbiografieen