Eh... juf, hoe krijg je eigenlijk kinderen?

Eh... juf, hoe krijg je eigenlijk kinderen?

Gelezen 25 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 2
Naomi Smits staat al tien jaar voor de klas in het basisonderwijs. Haar ervaringen beschreef ze in de columns voor Trouw en Juf & Meester en deze worden nu voor het eerst gebundeld, samen met nieuw materiaal.

De columns van Naomi bevatten herkenbare situaties, grappige anekdotes en hilarische uitspraken van haar leerlingen, maar ook actuele onderwerpen, zoals de lerarentekorten en de toenemende werkdruk. Ze stelt kritische vragen over het onderwijs en is niet bang om de vinger op de zere plek te leggen. Daarnaast geven haar teksten vooral blijk van haar passie voor het vak.

Eh… juf, hoe krijg je eigenlijk kinderen? bevat haar beste columns, niet eerder gepubliceerde stukken en inspirerende quotes en stellingen. Naomi geeft een kijkje achter de schermen en laat zien wat het onderwijs zo bijzonder maakt.

Korte verhalen
Gebundelde columns en interviews
PEPPER books
08 maart 2021
09 maart 2021
9789020608922 , 9789020630992

Reacties op: Eh... juf, hoe krijg je eigenlijk kinderen?