Eiland in bloei

Rank 7986 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

‘Een roman die je eraan herinnert hoe het verleden je kan achtervolgen, en die een paar flinke verrassingen voor je in petto heeft.’ Jodi Picoult

Als twintiger kon Emily Wilsons leven haast niet stuk: ze was een bestsellerschrijfster, getrouwd met een man die zo covermodel had kunnen zijn, en er was niets wat hun eeuwige geluk in de weg zou kunnen staan.

Tien jaar later liggen de kaarten heel anders, en is haar relatie gestrand. Wanneer haar oudtante Bee haar uitnodigt om een maand door te brengen op Bainbridge Island in Washington State, hapt Emily meteen toe, verlangend naar een rustig plekje aan zee waar haar gebroken hart kan helen. Terwijl ze research doet voor haar volgende boek, vindt Emily een roodfluwelen dagboekje uit het jaar 1943. Ze begint te lezen en ontdekt verbazingwekkende overeenkomsten tussen haar eigen leven en dat van de onbekende dagboekschrijfster…

De pers over de boeken van Sarah Jio

‘Dit spannende verhaal doet veel denken aan de stijl van de populaire auteur Nicholas Sparks.’ NBD Biblion

‘Een fascinerend verhaal over liefde, verlies, schuld en vergeving.’ Publishers Weekly

‘Een hartverwarmende, boeiende liefdesgeschiedenis.’ Kristin Hannah

Meulenhoff Boekerij B.V.