En ik dan ?
  Lees een fragment

En ik dan?

Gelezen 10 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 16 Favoriet 2 Recensies 3
Young adult Artikelen 4   Topics 0

De 13-jarige Joop heeft twee homo-vaders en twee lesbische moeders. Ze vindt het maar knap lastig om zoveel ouders te hebben die zich overal mee bemoeien. Wanneer ze via Facebook in contact komt met de Frans-Nederlandse Emma, houdt ze haar nieuwe vriendin dan ook voor iedereen angstvallig geheim. Ook voor haar bff's Mees en Juul. Voor Joop breekt er een verwarrende periode aan. Zijn zij en Emma gewoon vrienden, of meer? Want waar komen die kriebels in haar buik vandaan? Wanneer Joop met Mees en Juul naar een zeilkamp gaat waar Emma lesgeeft, volgt er een dramatische ontknoping die Joops leven volledig op zijn kop zet.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar
Moon
16 juni 2014
04 mei 2017
9789048820221 , 9789048820238 , 9789048840939

De spanningsopbouw zorgt ervoor dat je als het ware het verhaal ingezogen wordt.

door: Eva Krap 1 like

De 13-jarige Joop heeft twee vaders en twee moeders. Tot overmaat van ramp wonen al die ouders ook nog eens met z'n allen in één huis. Het is knap lastig om zoveel ouders te hebben die zich overal mee bemoeien. Wanneer Joop via Facebook in contact komt met de Franse Emma, houdt ze haar nieuwe...

Reacties op: En ik dan?