Enpassant
  Lees een fragment

En passant

Gelezen 96 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 42 Favoriet 4 Recensies 25
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 2   Topics 0

Michelle ligt in een coma na een ernstig autoongeluk. Herinneringen aan haar zorgeloze leven komen in flarden voorbij. Een luxe leven in Kralingen met haar succesvolle man, twee kinderen, een vakantiehuis in Zuid-Frankrijk, vrienden, en alles in overvloed. Toch hunkert ze naar meer. Michelle stort zich in een hartstochtelijke affaire met de stoere Jacob, maar ze beseft niet dat iemand haar nauwlettend in de gaten houdt. Terwijl ze aan haar ziekenhuisbed gekluisterd is, lijken al haar geheimen aan het licht te komen. Kan ze haar familie wel vertrouwen?
Niets is wat het lijkt, en Michelle moet vechten voor haar leven - en de waarheid.

Literaire thriller
The House of Books
16 oktober 2014
13 oktober 2014

Mooi, spannend, respectvol én met een boodschap

door: Cees van Rhienen 2 likes

‘Ik hoop dat jullie van het verhaal genieten en er inspiratie uithalen voor liefde voor andere mensen. Oordeel niet te snel; ieder verhaal heeft twee kanten en ik wilde je uitdagen om na te denken over wat werkelijk belangrijk is in je eigen leven en welke keuzes je maakt.’
Ziehier een citaat uit de...

Reacties op: En passant