En ze leefden nog lang en...

‘En ze leefden nog lang en…’ is het resultaat van de gelijknamige schrijfwedstrijd. Opgezet tijdens de eerste golf van de Corona pandemie, toen veel mensen plotseling thuis waren komen te zitten en zoekende waren naar, wat nu? Hoe vaak hoor je mensen niet zeggen dat ze ook zouden willen schrijven? Als ze maar meer tijd hadden. Druk met werk etc. De lockdown zorgde voor vrije tijd in overvloed. Dus wat nu? Het inspireerde Marco Stroo tot het organiseren van de wedstrijd. In overleg met uitgeverij Keytree kreeg dit al snel vorm. Over sprookjes, want hoe lastig het ook is, een sprookje loopt altijd goed af. Net waar we tijdens deze pandemie zo naar zoeken, een goeie afloop. Door het flink aantal inzendingen, was het lastig om een selectie van de beste verhalen te maken. Het uiteindelijke resultaat is een veelzijdige, kleurrijke en lezenswaardige bundel.

Is En ze leefden nog lang en... het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op En ze leefden nog lang en...