Enge Mensen

Thrillers & Spanning   Topics 0
Het Wuhan-virus is verdwenen. Dan is daar de seriemoordenaar. Hoofdcommissaris Kooks staat voor de moeilijkste zaak uit haar loopbaan. Een ijskoude killer neemt wraak voor een moord die twintig jaar geleden is gepleegd op een politicus. De moordenaar kondigt aan dat zij nog eens zes mannen zal ombrengen. Kooks en haar team doen er alles aan om dat te voorkomen, maar de killer is de politie steeds een stap vóór. Het leven van de zes mannen is in dodelijk gevaar. Is de beul een gestoorde sadist? Bedreigt een terreurgroep Nederland of gaat het om een Lone Wolf? Is de killer een collega van Kooks? Is zij wel een zij? Welke rol speelt de vrouw van een van de doelwitten? En welke rol speelt zijn minnares? Een dodelijke samenzwering wordt ontmaskerd – of toch niet?

Robert Lindern heeft geen vaste verblijfplaats. Hij woonde onder meer in de VS, Zuid-Amerika, China en Zuid-Oost Azië. Hij is de auteur van ‘Een huis aan de Isar. Een klein naspel van de Duitse oorlog’.

Thriller
Brave New Books