Fakha 1

Teheran, tweede helft jaren dertig van de vorige eeuw. De stad is in beroering door recente politieke gebeurtenissen. De geheime dienst van de sjah, de gevreesde SAVAK, meldt zich op het strijdtoneel. Een zelfverzekerd meisje bevrijdt zich van het juk van geloof en traditie. Samen met haar maken wij kennis met mensen uit verschillende sociale klassen. Door haar nieuwe baan in een modehuis wordt haar leven in vier weken tijd totaal anders. In die korte tijd raakt zij verwikkeld in de liefdesvlammen van verschillende personen. Wat staat haar te wachten? Is liefde een afspraak of iets dat je overkomt?

Is Fakha 1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Fakha 1