FattyMummy

Januari 2009 besloot ik dat het tijd werd om mijn leefstijl grondig om te gooien. Ik was moeder van een prachtige dochter, had de wens nog een kindje te krijgen en droomde al jaren van een mooi lichaam.

Jarenlang worstelde ik met overgewicht en bij elke afvalpoging die ik deed viel ik een paar kilo af. Uiteindelijk kwamen er daarna weer meer kiloâ s bij dan ik afgevallen was. Met als resultaat: vijftig kilogram aangekomen in tien jaar tijd!

Op een dag keek ik in de spiegel en besloot ik dat het ver genoeg was gegaan. Ik woog honderdzeven kilogram en dat was veel en veel te zwaar. Ik had enorm overgewicht en ik bracht hierdoor mijn leven in gevaar.

Niet alleen zette ik hiermee mijn eigen leven op het spel, maar daarmee zorgde ik er ook voor dat het leven van mijn man en dochter voorgoed zou kunnen veranderen. Als ik een ziekte zou krijgen, door mijn ziekelijke overgewicht, of een hartinfarct vanwege mijn zware lijf zou ik ook hun leven volledig op zâ n kop zetten en dat wilde ik niet!

Ik besloot dat het tijd werd om keihard te gaan werken aan een beter, mooier, maar vooral gezonder lichaam.

Is FattyMummy het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op FattyMummy