ANWB Extra Fuerteventura

Fuerteventura ANWB Extra

ANWB Extra reisgids Fuerteventura – Canarische Eilanden
Beleef Fuerteventura met de compleet vernieuwde reisgids ANWB Extra Fuerteventura!

Er komen jaarlijks heel wat toeristen af op de Canarische Eilanden en Fuerteventura in het bijzonder. En dat is niet voor niets! Er is elk seizoen wel wat te doen. In de zomer is het de beste bestemming voor een strandvakantie, in de winter is het een ideale plek om te overwinteren of om prachtig te wandelen. De ANWB Extra reisgids Fuerteventura biedt naast veel praktische tips over campings, vakantiehuizen, hotels en vervoer ook 15 inspirerende bezienswaardigheden die je niet mag missen.

Deze kleine reisgids past gemakkelijk in de tas en heeft een handige uitneembare kaart met daarop de beste tips voor overnachten, winkelen, eten en drinken en uitgaan.
ANWB Extra is de succesvolste reisgidsenserie van Nederland! Met meer dan 100 gidsen biedt deze serie een reisgids voor nagenoeg iedere denkbare bestemming.
Reizen & Talen
ANWB