Geheim agent Max

Junior   Topics 0
Geheim agent Max is het vierde deel in de populaire Geheim agent-serie van Kinderboekenambassadeur Manon Sikkel en Katrien Holland (ill.). Eerder verschenen Geheim agent oma (deel 1), Geheim agent oma – De grote goudroof (deel 2) en Geheim agent opa (deel 3). Alle delen zijn los van elkaar te lezen.

Het is zomer en alle vrienden van Max zijn met vakantie. Zelfs zijn oma is weg. Ze is geheim agent en is naar Zuid-Amerika vertrokken voor een ZGM, een Zeer Geheime Missie. Ze krijgt daarbij hulp van een andere geheim agent, Faisel. Max heeft beloofd om de tuin van Faisel water te geven. Dat lijkt een saai klusje, maar dan ontmoet Max de moestuinrobot. Net wanneer Max denkt dat hij een echte robotvriend heeft, wordt de robot gestolen. Max heeft 24 uur de tijd om de moestuinrobot terug te vinden voordat deze verandert in een levensgevaarlijke killer-robot.

‘Het verhaal is zo spannend dat je wel door moet lezen.’
In de boekenkast**** over Geheim agent opa

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar