Hoe lang zijn geheimen houdbaar? door Izzy Love

'Hoe lang kun je een geheim bewaren? Moeten geheimen niet gewoon een houdbaarheidsdatum hebben, net als een pak melk? Een sticker boven op het geheim waarop staat: niet doorvertellen tot 2018? Elke familie heeft een geheim. De mijne ook. En als de leraren niet hadden
besloten te gaan staken en de scholen niet wekenlang dicht waren geweest, dan had ik het waarschijnlijk nooit ontdekt. Maar laat ik het verhaal van voren af aan vertellen...'

Hoe lang zijn geheimen houdbaar? is het derde deel over IzzyLove van Kinderjury-winnares Manon Sikkel. Manon won in 2012 en 2013 de prijs van de Nederlandse Kinderjury en in 2013 kreeg ze ook de Pluim van de Senaat.

Is Hoe lang zijn geheimen houdbaar? door Izzy Love het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe lang zijn geheimen houdbaar? door Izzy Love