Geheim in het kreupelhout, het

Het geheim in het kreupelhout Patricia St. John
‘’t Is hem gelukt!' fluisterde Philip. En inderdaad: Terry stond rechtop en hield zich vast aan een dunne tak. Er was niets dan alleen de lucht om hem heen. De wind, die zachtjes over de toppen van de bomen streek, had zijn haar naar achteren gewaaid en zijn donkere ogen schitterden van triomf.
Over wat er toen gebeurde, schrijf ik niet graag. Philip en ik hebben er nooit met elkaar over gesproken. Ik weet dat we allebei proberen er nooit meer aan te denken - hoewel ik zeker weet dat het me mijn hele leven bij zal blijven.
Ruth wist zich altijd op de een of andere manier in de problemen te werken! Ze liet bijvoorbeeld haar huiswerk liggen om met haar broer door het bos te zwerven, of bedacht een plan om aan geld te komen, of ze deed gewoon erg vervelend tegen tante Margreet. Er scheen geen eind te komen aan haar nare gedrag, t t de dag dat...
Lees zelf maar hoe het afliep met Ruth, na haar avonturen in het kreupelhout!
NEQZT
Het geheim in het kreupelhout is bedoeld voor lezers vanaf ongeveer 8 jaar. Andere titels in de NEQZT serie zijn: Sporen in de sneeuw, en De bron van de rivier, beide ook geschreven door Patricia St. John.

Is Geheim in het kreupelhout, het het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geheim in het kreupelhout, het