Gekke goden en de Olympische Spelen

Junior   Topics 0
Gekke Goden en de Olympische Spelen is het derde deel van de megagrappige graphic novel-serie van David Slavin en Adam J.B. Lane. Eerder verschenen Gekke Goden van de Olympus (deel 2) en Gekke Goden en de reis naar de onderwereld (deel 3). Alle delen zijn los van elkaar te lezen.

Kakdonis en zijn vrienden zijn niet wat je noemt atleten. Dus als hun school uitgedaagd wordt om mee te doen aan een sportcompetitie reageren ze niet enthousiast. Ze moeten het opnemen tegen de leerlingen van de Romeinse school aan de andere kant van de Olympusberg. Alsof dat niet al erg genoeg is, laten Zeus en zijn Romeinse tegenhanger, Jupiter, zich te veel meeslepen door de wedstrijd en zetten de berg in als prijs. Zullen de Gekke Goden een manier vinden om samen te werken met Kakdonis’ perfecte broer Adonis en zijn atletische vrienden om de Romeinen te verslaan, of moeten ze hun bergtop voor altijd verlaten?

‘Gekke Goden is echt supergrappig en leuk. Ik kon niet stoppen met lezen in deel 2. Ik moest heel vaak hardop lachen.’
Tobi, 9 jaar

Kind & Jeugd