Gekke goden van de Olympus 1

Gekke goden van de Olympus 1

Junior   Topics 0
Gekke goden van de Olympus van David Slavin en illustrator Adam J.B. Lane is het eerste deel van een hilarische fictieserie met Griekse goden in de hoofdrollen. Volg in dit verhaal vol zwart-wit illustraties de avonturen van Kakdonis, die ontdekt dat helden in allerlei soorten en maten komen. En steek meteen wat op van de Griekse Oudheid!

De middelbare school is voor niemand makkelijk. Al helemaal niet als je de zoon van oppergod Zeus bent en zelf geen godenkrachten hebt, en je broer Adonis wél een geweldige god is. Kakdonis ziet zijn toekomst dan ook somber in als hij en zijn fantastische broer naar de middelbare school gaan. Maar Kakdonis laat zich niet op z’n kop zitten en is in de race voor klassenvertegenwoordiger. Samen met zijn nieuwe vrienden bedenkt hij een plan om te winnen – én om te bewijzen dat hij en zijn knettergekke vrienden net zo goed goden zijn met hun eigen krachten.

‘Het plot is grappig en zal goed vallen bij fans van Jeff Kinneys Het leven van een Loser en de Percy Jackson-serie van Rick Riordan.’
Kirkus Review
Kind & Jeugd