Geloofwaardige verhalen

Geloofwaardige verhalen bevat verhalen uit de bundel De korte geschiedenis van het bedrog (ca 80 blz)

Wie de romans van Herman Koch wil doorgronden zou met deze verhalen moeten beginnen. Er is altijd een ik-persoon die op Herman Koch zelf lijkt, maar er toch niet mee samenvalt. In deze verhalen beschrijft Koch op onnavolgbare wijze het gekkenhuis dat deze wereld is. In glashelder proza, en altijd om te lachen.

Herman Koch (1953) beleefde zijn doorbraak met Het diner, dat werd bekroond met de NS Publieksprijs 2009, wordt verfilmd en ook internationaal een ongekend succes is.

Is Geloofwaardige verhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geloofwaardige verhalen