Geometrie en de zoektocht naar de heilige graal

Janosh
Affirmatiebox
Geometrie en de zoektocht naar de heilige Graal

De Heilige Graal ligt aan de basis van de schepping. Het is de ultieme en universele vorm van Heilige Geometrie, aanwezig in alles en volgens de principes van de Gulden Snede gecreëerd. Het manifesteert zich in onszelf en in alle dingen om ons heen.
Het thema van deze nieuwe affirmatiebox is jezelf bevrijden. Leer luisteren naar je eigen gevoel, je eigen waarheid. De essentie is dat de Geometrie van de Graal via je onderbewustzijn bij je binnenkomt. Met behulp van deze 33 Graalcodes en een gebonden boek met informatie over de Heilige Graal, geometrie, gedachtekracht en de energie van Maria Magdalena - welke onlosmakelijk met de Graal is verbonden - zal een ieder geïnspireerd worden tot een reis naar zijn eigen waarheid, tot het manifesteren van zijn eigen innerlijke kracht.
De verborgen krachten van de Heilige Geometrie helpt ons onze eeuwige ziel terug te vinden

Janosh is grafisch ontwerper en auteur van Art of the Arcturians. Hij heeft een galerie in Amsterdam en houdt in binnen- en buitenland presentaties met als thema De kunst van graancirkelcodes beleven.

Is Geometrie en de zoektocht naar de heilige graal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geometrie en de zoektocht naar de heilige graal