Verbaas je, verwonder je, verander je?

In het dagelijks leven zouden we haast vergeten hoe bijzonder we zijn als mens. Dit unieke Artbook van Janosh kon daar nog wel eens voorgoed verandering in brengen.
De ruim 70 kleurrijke hologrammen met geometrische vorme zijn niet alleen een lust voor het oog, maar communiceren tevens via het hart met ons op zielsniveau. Passie, Loslaten, Intu?tie & Bekrachtiging, het zijn zo wat ?boodschappen? die de codes in dit boek via ons onderbewustzijn overbrengen.
De hologrammen ? die tevens verschijnen als graancirkels - noemt Janosh ook wel ?de sleutels tot ons goddelijk potentieel?. Hoe dat precies in zijn werk gaat, legt hij op toegankelijke wijze uit in het tekstuele gedeelte van het boek. In essentie komt het erop neer dat Heilige Geometrie de architectuur vormt van alle creatie.
Het meest verbazingwekkende en wonderlijke inzicht in dit boek, is misschien wel het besef dat jij en ik geometrie ZIJN. Dat betekent dat als je je bewust wordt van je scheppingskracht en hoe deze te gebruiken, je alles in het leven kunt bereiken wat je maar wilt. Bereid je dus maar voor op grote veranderingen?
Met een inspirerend voorwoord van Paul de Blot SJ, de eerste hoogleraar Business Spiritualiteit op Nyenrode.

Is Verbaas je, verwonder je, verander je? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verbaas je, verwonder je, verander je?