Particles of god

Dit boek is geen boek, al zie jij het in de vorm van een boek.

En een boek bestaat nu eenmaal uit woorden op pagina’s samengebonden.
Woorden zijn zeer belangrijk, woorden zijn krachtig en stralen energie uit die een mens kan maken of breken.
Als zodanig kunnen woorden gevoelens en emoties transformeren, waardoor een mens die gebroken is door ‘pijnlijke’ woorden (bv uit het verleden) helen met andere woorden (in het nu).
Wanneer we deze woorden in krachtige inspirerende zinnen met elkaar verbinden, ontstaan er affirmaties.
En wanneer we deze laten vibreren met beelden van Heilige Geometrie en Healing Sounds ontstaan er Quantum Codes die ons verbinden met wie we werkelijk zijn.

Particles of God, oftewel deeltjes van goddelijke oorsprong, wezens van licht die niets met religie te maken hebben, maar alles met spiritualiteit.
Deze treasure van woorden activeren je diepste en hoogste herinneringen van je Godszijn, waardoor je bewust wordt dat je God in vermomming bent.Dit boek is geen boek, maar een bron van tijdloze, inspirerende krachtige Quantum Codes, die scheppen, die dromen in vervulling laten gaan door positieve wensen, die op een bijzondere manieren vibreren, het heelal in te sturen.

Om je te verbinden met Quantum Veld waarin alles mogelijk is.
Want bij elke code/thema staat een QR code om het betreffende thema te ervaren, te helen en om te zetten naar kracht.
Met andere woorden: een interactief goddelijke spel, dat je beleeft in de ware zin des woords.

Is Particles of god het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Particles of god