Geronimo Stilton 23 - Een weekend met een gaatje

Waarom laat ik toch altijd zo met me sollen? Nu had Pinky Punk me weer ingeschreven voor een skate wedstrijd. Het was voor een goed doel, de weesmuizen, dus ik kon geen nee zeggen. Maar skaten...? En het werd nog veel erger! Ik verloor de controle en werd met een noodgang door de stad gelanceerd om te belanden op een razendsnelle speedboot. De dagen daarna moest ik een berg beklimmen, roeien op een kolkende rivier en bobsleeën! Help, ik had me juist zo op een rustig weekend verheugd...

Is Geronimo Stilton 23 - Een weekend met een gaatje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geronimo Stilton 23 - Een weekend met een gaatje