Geronimo Stilton 55 - Het monster van Lago Lago

Er is een angstaanjagend monster gesignaleerd in het meer van Lago Lago, en Ratja Ratmuis zet het nieuws onmiddellijk in gi-ga-letters op de voorpagina van De Rioolrat. Tja, dat laat ik er natuurlijk niet bij zitten en ik doe er alles aan om als eerste foto's van het monster te kunnen laten zien in mijn eigen krant: De Wakkere Muis. Maar als ik op onderzoek uit ga, blijkt als snel dat er iets totaal niet klopt aan het verhaal ... Even later raak ik alweer verzeild in het volgende mysterie wanneer er in Rokford een nieuw winkelcentrum opent waar iedereen de onweerstaanbare drang heeft om te dansen, te zingen en ... te kopen! Gi-ga-vreemd natuurlijk, want hoe is zoiets mogelijk? Ook dit vraagt om een diepgaand onderzoek!

Is Geronimo Stilton 55 - Het monster van Lago Lago het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geronimo Stilton 55 - Het monster van Lago Lago