Geronimo doet niet aan sport. Toch kijkt hij graag
voetbal en gaat dan helemaal uit zijn dak. Vooral
als Jo Kuif door zijn favoriete club wordt opgesteld!
Hij juicht, zingt en schreeuwt erop los. Maar dat
is nog wat anders dan moeten invallen omdat de
sterspeler onvindbaar is. Wat zou er aan de poot
zijn? In ieder geval moet Geronimo eraan geloven
als de tijdelijke spits van FC Windhoos!
voetbal en gaat dan helemaal uit zijn dak. Vooral
als Jo Kuif door zijn favoriete club wordt opgesteld!
Hij juicht, zingt en schreeuwt erop los. Maar dat
is nog wat anders dan moeten invallen omdat de
sterspeler onvindbaar is. Wat zou er aan de poot
zijn? In ieder geval moet Geronimo eraan geloven
als de tijdelijke spits van FC Windhoos!
