Gesprekken met mijn puber

Een puber, wat is dat voor iemand? En wat speelt zich af in het leven van een puber? In dit boek gaat Annette Heffels in gesprek met haar eigen drie pubers. Op haar bekende wijze geeft zij een blik in de wereld van opgroeiende pubers, met thema's als huiswerk, uitgaan, verliefd zijn en lichamelijke veranderingen In Praten met je puber legt Annette Heffels uit hoe je het beste kunt communiceren met je puberende kind; in dit boek laat zij zien hoe dit in de praktijk uitwerkt. Het is een persoonlijk verhaal van een moeder die dagelijks geconfronteerd wordt met puberperikelen. Herkenbaar en informatief!

Is Gesprekken met mijn puber het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gesprekken met mijn puber