Moeder van volwassen kinderen

Moeder van volwassen kinderen

Psychotherapeute Annette Heffels is bekend geworden door haar column in het vrouwenblad Margriet én haar wekelijkse aflevering van de razend populaire serie 'Kan deze relatie nog gered worden'. Ze schreef een aantal boeken over kinderen, pubers, over relaties en over de soms ingewikkelde verhouding tussen moeders en dochters, zoals 'Praten met je puber', 'Praten met je partner' en 'Moeders en dochters'. Annette is zelf moeder van drie kinderen en grootmoeder van een kleinkind.
In 'Moeder van volwassen kinderen' onderzoekt ze waarom loslaten zo lastig is. En je moet als vrouw en moeder in de loop der jaren nogal wat strijd leveren: je moeder en haar oordeel over jou; jouw oordeel over je moeder; daarna je kinderen, die vervolgens hun kinderen totaal anders opvoeden dan jij deed. Dus moet je ook je ideeën over opvoeden herijken. En leren loslaten. Een leven lang. In 'Moeder van volwassen kinderen' zullen vrouwen, moeders en dochters zich herkennen en er steun in vinden.

Gezondheid & Psychologie
Iskander Uitgevers
08 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,95 Bestel het e-book € 9,95