#GirlBoss

#GirlBoss

Rank 7206 Gelezen 16 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 13 Favoriet 2 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 1 Top25's 1   Topics 0
In #GIRLBOSS vertelt Sophia Amoruso het verhaal van haar ongelooflijke succes. Ze laat zien hoe iedereen succesvol kan worden, als je op jezelf vertrouwt en je instinct volgt.
Sophia Amoruso is de oprichter en CEO van kledingbedrijf Nasty Gal, een organisatie met een omzet van meer dan 100 miljoen dollar en meer dan 350 mensen in dienst. Maar het eerste wat ze ooit online verkocht was geen kledingstuk - het was een boek dat ze ergens gestolen had. Tot haar tweeëntwintigste had ze allerlei verschillende baantjes en geen enkel idee wat ze wilde doen met haar leven. Toen besloot ze eens te proberen wat vintage kleding te verkopen op eBay. De rest is geschiedenis.
Literaire non-fictie algemeen

Meer artikelen

Recensies

Inspiratiebron

door: Hanne 1 like
Geweldig boek, het is zo oprecht dat je je heel goed voelt bij het lezen.Sophia Amoruso heeft een apparte schrijfstijl die daarom niet heel "professioneel" is maar wel heel echt. Ze betrekt je bij haar verhaal en praat heel persoonlijk tegenover de lezer. Het boek zit niet vol met cliché tips die...