God zegene u, dr. Kevorkian

<p>Kurt Vonnegut</p>
<p>God zegene u, dr. Kevorkian</p>
<p></p>
<p>Humoristische gesprekken in het hiernamaals</p>
<p></p>
<p> Mijn eerste bijna-doodervaring was een ongeluk, een verknoeide verdoving tijdens een drievoudige bypass. Ik zou me nooit hebben geleend voor een dergelijke riskante expeditie</p>
<p>als ik er al niet een had overleefd. </p>
<p></p>
<p>Onlangs overleed Kurt Vonnegut, een van de grootste Amerikaanse schrijvers. Meulenhoff brengt nu, voor het eerst in Nederlandse vertaling, God</p>
<p>zegene u, dr. Kevorkian uit, waarin Vonnegut als een journalist naar het hiernamaals reist om er interviews te houden. Hij spreekt onder anderen met</p>
<p>William Shakespeare, Adolf Hitler en Sir Isaac Newton. Namens ons allen stelt hij de Grote Vragen: Is de dood een hoedanigheid? Een plaats? Geen</p>
<p>einde maar een gebeurtenis die degene die het overkomt verandert? In dit avontuurlijke en uiterst grappige boek, een van de verbeeldingsrijkste</p>
<p>die ooit zijn geschreven, voert Vonnegut de lezer mee naar compleet onbekend terrein een plek waar alleen Vonnegut ons kan brengen.</p>
<p></p>
<p> Vonnegut is George Orwell, Dr. Caligari en Flash Gordon verenigd in &#233;&#233;n schrijver. Een waanzinnige, moreel-gestoorde wetenschapper. Time</p>
<p></p>
Iedereen met gevoel voor humor zal zich vermaken met dit boekje. Providence Sunday Journal

Is God zegene u, dr. Kevorkian het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op God zegene u, dr. Kevorkian