Go(lf) with the flow

Go(lf) with the flow

Golf heeft meer tips en theorieën dan alle andere sporten bij elkaar. Wie de adviezen van de golfpro ter harte neemt, de bladen leest en zich verdiept in golfboeken, komt erachter dat ze nogal eens met elkaar in tegenspraak zijn. Wat moet de golfer nu geloven van al deze goedbedoelde aanwijzingen? Een te grote nadruk op de techniek, zal bij de uitvoering al snel diens denken belemmeren. Hoe kunnen golfers dan hun vaardigheden verbeteren, ongeacht hun “handicap”?
Auteur Auke Hempenius geeft in Go(lf) with the Flow het antwoord. Met de gerenommeerde Amerikaanse golfcoach Dan Martin ontwikkelde hij Inner Genius Golf. Deze golffilosofie concentreert zich niet zozeer op de techniek van de speler, als wel op zijn innerlijke individualiteit. Door aandachtig de persoonlijke beleving van de golfer centraal te stellen, begeleidt de auteur zijn lezers naar het ontdekken van zijn Inner Genius. Hempenius’ coaching aan de hand van praktijkvoorbeelden en met gebruikmaking van ondersteunend filmmateriaal, bewijst dat een ontspannen Flow onmisbaar is voor elke golfer. Door volledig in het moment te zijn, kom je tot je beste golfspel.
Lifestyle & Vrije tijd
...daM