Kus, kus, kus

Welkom in het nieuwe Gossip Girl-tijdperk! Blair Waldorf en Serena van der Woodsen waren de heersende prinsessen van de Upper East Side. Maar daar komt nu verandering in! Wanneer de familie Waldorf gaat verhuizen, trekt de zestienjarige drieling Owen, Baby en Avery Carlyle in hun appartement. Zij staan garant voor veel onnavolgbare avonturen en sappige verhalen - en gelukkig is Gossip Girl erbij om alle geheimen door te vertellen... In deze geheel nieuwe Gossip Girl-serie volgen we de drie Carlyles en hun vrienden en vriendinnen, die allemaal in de prachtigste huizen wonen, exclusieve privéscholen bezoeken en New Yorks Upper East Side als hun persoonlijke speeltuin zien. Liefs van Gossip Girl... Kus, kus, kus!

Is Kus, kus, kus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kus, kus, kus