Hatha Yoga voor docenten en beoefenaars

Hatha Yoga voor docenten en beoefenaars

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
'Hatha Yoga voor docenten en beoefenaars' is een praktisch hand- en studieboek dat een uitgebreid overzicht bevat van meer dan 200 yoga-houdingen. Deze diepgaande gids is bedoeld voor iedereen die maximale voordelen wil halen uit zijn/haar yogapraktijk en die de kunst van het maken van holistische yogaseries wil leren beheersen.

Startend vanuit de traditionele benadering van de klassieke yoga ontdekt de lezer hoe yogahoudingen het lichaam beïnvloeden en hoe het uitvoeren van systematische yogareeksen de
holistische gezondheid verbetert. Op een toegankelijke manier leert de lezer de medisch bewezen voordelen van yoga kennen evenals de oude principes voor het beoefenen van een reeks asana’s in samenhang met de chakra’s.

•met grote duidelijke foto’s op elke pagina
•een gedetailleerde beschrijving van de uitvoering
•zeer gebruiksvriendelijk van opzet
•bij elke houding staat aanvullende informatie over de duur, effecten, variaties en contra-indicaties.

De auteurs zijn de oprichters en docenten van de Arhanta Yoga Ashrams in Nederland en India. Zij hebben wereldwijd al ruim 3000 yogadocenten opgeleid.
(www.arhantayoga.nl).
Religie & Spiritualiteit