Heb jij misschien Olifant gezien?

Heb jij misschien Olifant gezien?

Rank 1543 Gelezen 51 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 3 Recensies 2
Junior Artikelen 1 Newsroom 1 Spots 3   Topics 0
Dit veelbelovende prentenboek is voor ons nu al dé ontdekking van 2017! Dit debuut van bekroond talent David Barrow is een aanwinst voor de boekenkast: een komisch verhaal en indrukwekkende illustraties zijn gegarandeerd genot om voor te lezen.
Verstoppertje spelen met een olifant
Een jongetje speelt verstoppertje met een olifant. Het jongetje telt tot tien en de olifant gaat zich verstoppen - dat kan hij HEEL ERG goed, waarschuwt hij nog. En hij krijgt gelijk! Hoewel de lezer hem duidelijk kan zien zitten, staart het jongetje steeds weer verbaasd in het rond. Waar kan Olifant toch gebleven zijn? Zelfs zijn vader en moeder kijken er zo overheen!
Veelbelovend kinderboekenillustrator David Barrow
Heb jij misschien Olifant gezien? is het eerste prentenboek van David Barrow, die in 2015 werd bekroond met de Sebastian Walker Award voor de meest veelbelovende kinderboekenillustrator van Groot-Brittannië. Het komische verhaal en de prachtige prenten in waterverf maken dit boek een genot om keer op keer voor te lezen.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Gottmer
13 februari 2017
13 februari 2017

Reacties op: Heb jij misschien Olifant gezien?