Heb jij misschien Olifant gezien?

Dit veelbelovende prentenboek is voor ons nu al dé ontdekking van 2017! Dit debuut van bekroond talent David Barrow is een aanwinst voor de boekenkast: een komisch verhaal en indrukwekkende illustraties zijn gegarandeerd genot om voor te lezen.
Verstoppertje spelen met een olifant
Een jongetje speelt verstoppertje met een olifant. Het jongetje telt tot tien en de olifant gaat zich verstoppen - dat kan hij HEEL ERG goed, waarschuwt hij nog. En hij krijgt gelijk! Hoewel de lezer hem duidelijk kan zien zitten, staart het jongetje steeds weer verbaasd in het rond. Waar kan Olifant toch gebleven zijn? Zelfs zijn vader en moeder kijken er zo overheen!
Veelbelovend kinderboekenillustrator David Barrow
Heb jij misschien Olifant gezien? is het eerste prentenboek van David Barrow, die in 2015 werd bekroond met de Sebastian Walker Award voor de meest veelbelovende kinderboekenillustrator van Groot-Brittannië. Het komische verhaal en de prachtige prenten in waterverf maken dit boek een genot om keer op keer voor te lezen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Heb jij misschien Olifant gezien? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Heb jij misschien Olifant gezien?