Heb jij misschien Olifant gezien?

Heb jij misschien Olifant gezien?

Gelezen 28 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Spots 3   Topics 0
Dit veelbelovende prentenboek is voor ons nu al dé ontdekking van 2017! Dit debuut van bekroond talent David Barrow is een aanwinst voor de boekenkast: een komisch verhaal en indrukwekkende illustraties zijn gegarandeerd genot om voor te lezen.
Verstoppertje spelen met een olifant
Een jongetje speelt verstoppertje met een olifant. Het jongetje telt tot tien en de olifant gaat zich verstoppen - dat kan hij HEEL ERG goed, waarschuwt hij nog. En hij krijgt gelijk! Hoewel de lezer hem duidelijk kan zien zitten, staart het jongetje steeds weer verbaasd in het rond. Waar kan Olifant toch gebleven zijn? Zelfs zijn vader en moeder kijken er zo overheen!
Veelbelovend kinderboekenillustrator David Barrow
Heb jij misschien Olifant gezien? is het eerste prentenboek van David Barrow, die in 2015 werd bekroond met de Sebastian Walker Award voor de meest veelbelovende kinderboekenillustrator van Groot-Brittannië. Het komische verhaal en de prachtige prenten in waterverf maken dit boek een genot om keer op keer voor te lezen.
Kind & Jeugd

Meer artikelen van lezers

Recensies

Gewoonweg een fijn prentenboek

door: rbbrleest 1 like
Jongetje en zijn vriendje Olifant gaan verstoppertje spelen. Olifant is hier heel goed in. Jongetje zoekt en zoekt... maar kan Olifant niet vinden? Een kleuter zal al snel roepen waar Olifant overduidelijk verstopt zit, grappige illustraties vertellen het verhaal waar het speel- en tekenplezier...