HeerestraatRozenlaan_plat

Heerestraat & Rozenlaan

Gelezen 106 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 97 Favoriet 6 Recensies 10
Young adult Artikelen 3 Lijsten 4 Spots 7   Topics 0

Nina’s ouders zijn net gescheiden. Dat betekent niet alleen dat Nina vanaf nu elk weekend met een enorme weekendtas heen en weer moet fietsen tussen twee huizen, maar ook dat ze in sneltreinvaart moet wennen aan de nieuwe situatie. Aan de nieuwe vriendin van haar vader, bijvoorbeeld, die twee kinderen heeft: Lindi (type valse stiefzuster) en Mark (headbangende metalfan). En aan het feit dat haar moeder als een zombie-in-pyjama door het huis wandelt.

En eigenlijk heeft Nina het al druk genoeg met voetbal, vriendinnen en haar laatste schooljaar, hoe moet ze dit in hemelsnaam allemaal in haar eentje verwerken?

Young Adult
Fictie 13-15 jaar
Blossom Books B.V.
05 juni 2018
20 juni 2018

Gelaagd boek over pijnlijke scheiding

door: Noor te Velde
“Nee hè. Dat is mijn eerste gedachte als ik na school de Rozenlaan binnenloop en mijn moeder aantref in haar gebruikelijke uniform, op de gebruikelijke bank, in haar gebruikelijke starende lappenpop-houding. Ze moet zo onderhand wel elk plankje en krasje van de buffetkast uit haar hoofd kennen."

De...

Reacties op: Heerestraat & Rozenlaan