Help ik heb angst

Angst kan ons leven beheersen en ons in de weg staan bij het bereiken van onze doelen en dromen. Maar wat als je de controle over je angst terug kon krijgen? In 'Help ik heb angst!', geschreven door geestelijke gezondheidsdeskundige en helderziende Daisy Van Der Keelen, leer je praktische en effectieve strategieën om je angst te beheersen en je leven te verbeteren.
Van specifieke angsten tot algemene angstgevoelens, dit boek biedt je een diepgaand begrip van angst en hoe het je dagelijks leven beïnvloedt. Daisy biedt concrete stappen en nuttige tips om angst aan te pakken en te verminderen.
'Help ik heb angst!' is een praktische gids voor iedereen die worstelt met angst. Daisy's inzichten en adviezen bieden niet alleen steun en begeleiding, maar geven je ook het vertrouwen en de motivatie die je nodig hebt om je angst te overwinnen.

Is Help ik heb angst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Help ik heb angst