Help, ik heb een vriendje!

Ruby kan het bijna niet geloven: ze heeft een vriend! Eentje die uit zichzelf langskomt, haar briefjes en emails schrijft en zelfs croissants voor haar bakt. En hij kan nog fantastisch zoenen ook. Ruby heeft het gevoel dat ze in een romantische film is beland. Maar welke film duurt eeuwig? In de zomer gaat Ruby s vriend Noel op vakantie naar zijn broer in New York. Ruby en Noel hebben dagelijks contact, maar plotseling laat hij niets meer van zich horen. Zelfs niet op haar zeventiende verjaardag! Wanneer hij terugkomt, doet Noel alsof er niets aan de hand is. Ruby begrijpt er niks van: is hij nu wel of niet haar vriend? Als de onweerstaanbare broer van haar vriendin Nora vraagt of ze mee gaat waterskiën, is de verleiding dan ook erg groot. Voor ze het weet, heeft Ruby ja gezegd en haar liefdesleven in een puinhoop veranderd. Is ze Noel nu voorgoed kwijt? En wat is er in New York gebeurd?

Is Help, ik heb een vriendje! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Help, ik heb een vriendje!