Stout, stouter, stoutst

Drie topauteurs bundelen hun krachten. Het resultaat: chicklit met diepgang.

Hartsvriendinnen Jesse en Vicks werken bij hetzelfde restaurant. Als Jesse te horen krijgt dat haar moeder een knobbel in haar borst heeft, weet ze niet hoe snel ze de narigheid moet ontvluchten. Ze stelt Vicks voor om samen op reis te gaan. Collega Mel mag zich bij hen aansluiten, op voorwaarde dat ze de trip betaalt.
Alledrie stappen ze zo met hun eigen redenen in dit avontuur. Liefdesperikelen zijn uiteraard volop aan de orde en de vriendschap tussen Jesse en Vicks wordt flink op de proef gesteld, maar ook zwaardere onderwerpen worden niet geschuwd. De roadtrip brengt de meiden wellicht niet wat ze er in eerste instantie van verwachtten, maar brengt hen wel dichter bij elkaar.

Van deze drie bestseller-auteurs zijn ook in Nederland al veel boeken verschenen, waaronder 'Behas en bezemstelen' (Vasalucci), 'Kikkers en tongzoenen' (Van Goor), 'Het jongensboek', '15 jongens, 4 kikkers en ik', 'De wonderbaarlijke dag dat ik alles kon horen en zien in de jongenskleedkamer' (De Fontein).

Is Stout, stouter, stoutst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stout, stouter, stoutst